Wednesday, June 22, 2011

Chamin Lakshitha Makewita - I want your Help to Recover


ආදරණීය අම්මේ, තාත්තෙ.... මාමෙ, නැන්දෙ.... අයියෙ, අක්‌කෙ.... මම කවදාවත් ෆේස්‌ බුක්‌ එකෙන් මෙ විදියට එන්න හිතුවෙ නැහැ. එත් මොනව කරන්නද මට දැන් බෙහෙත් කරනව ලොකු ලෙඩක්‌ කියලා. හැමදාම ඉංජෙක්‌ෂ්න් දෙනවා. තව ලොකු ඔපෙරේෂන් එකකුත් තියෙනවලු. අනේ මට බයයි. අනෙ මට හුගක...්‌ අමරුයි. වමනෙත් යනවා. මට ඉස්‌කොලෙ යන්නත් නැහැ. මම මහානාම විදුහලෙ 2 C පන්තියෙ ඉගෙන ගන්නෙ. ඉතින් අම්මල කියනවා ගොඩක්‌ සල්ලි ඔනලු මට බෙහෙත් කරන්න. රුපියල් ලක්‌ෂ ගණනක්‌. අනෙ අපෙ අම්මටයි තත්තටයි එච්චර සල්ලි නැහැ. අනේ ඔය ගොල්ලන්ට බුදු බව ලබෙයි. මට ආයෙත් ඉස්‌කොලෙ යන්න උදව් කරන්න. මම ආසයි ආයෙත් යලුවොත් එක්‌ක එකතු වෙලා සෙල්ලම් කරන්න. දැනට මම ඉන්නෙ ඕඅසීස්‌ රෝහලෙ. මේ ගැන විස්‌තර අපේ තත්තාට කථා කරල දැන ගන්නත් පුලුවන්. 077 2965775 ට හරි 071 4869551 මාව සනීප කරන්න ගොඩාක්‌ සල්ලි ඕනලු. අපේ අම්මලා තාත්තලා මේ දවස්‌වල බොහොම වෙහෙස මහංසි වෙනවා ඒ සල්ලි හොයන්න. ඒ හින්දම සම්පත් බැංකුවේ අංක 102650102905 එම්. ඒ. වි. ඩබ්ලිව්. මාකෙවිට (M.A.V.W. Makewita) නමින් බංකු ගිණුමක්‌ විවෘත කරලා තියෙනවලු. ඉතින් පුංචි මන් වෙනුවෙන් ඔයාලටත් පුලුවන්නම් උදව් කරන්න. ඔයාලාට ගොඩාක්‌ පින් සිදු වේවි.

No comments: